Dagny klädde sig ofta i rött medan jag föredrar blåa färger

Kommentarer

Anonym sa…
Trevlig bild på er båda, ni kompletterar varandra bra,den ena röd den andra blå. Det syns att ni trivs tillsamman.😍/Inga-Lill
Anonym sa…
Så fina ni är ihop. Mina favoritfärger är både rött och blått.Var är fotot tagit ? Hos Dagny ? Kerstin i Kristianstad
Anonym sa…
Kerstin frågade var fotot är taget, varför har du inte svarat henne på det Elena.
Elena sa…
Hej Kerstin, jag ber om ursäkt att jag har missat att besvarar din fråga. Bilden är tagen hos min granne, Bertil. Han hade Dagny som sin idol och var ofta med på våra promenader.
Elena sa…
Det vore trevligt för alla att ni som kommenterar anger era namn. Inget fel att vara anonyma naturligtvis, men så mycket bättre att veta vem det är som kommenterar.

Populära inlägg