Får jag presentera en sagofigur?

Kommentarer

Elena sa…
Välkommen till min blogg Karin! Trevligt för mig att flera av Dagnys fans hittar hit.
Anonym sa…
Jag undrar var den spännande grottan kan finnas? Dagny kanske sitter och väntar på att Bergakungen eller några busiga troll ska titta ut./Inga-Lill
Karin sa…
Tänkte på alla Dagnys visdomsord. ”Man ska inte gamla till sig” är bara ett exempel. Det är så trevligt med en vis gammal. Kanske kunde du Elena samla ihop dem och göra en visdomsbok med Dagnys ord och dina fina bilder. Tror att många skulle vilja ha en sån.😀
Anonym sa…
Vilken trevlig idé du kom med Karin ! Den köper jag direkt. Jag undrar också var grottan finns? Fin bild som vanligt Elena / Kerstin i Kristianstad
Karin sa…
Trevligt att du tycker om min idé. Är det du Kerstin som är en syster till Dagny?
Anonym sa…
Nej, Karin jag är inte syster till Dagny. Jag bor i samma stad bara. / Kerstin i Kristianstad

Populära inlägg